Bakfylla.

Jag brukar få en redig bakfylla när jag duckit.
Och just nu är jag så glad att det inte är jag som ligger och mår piss i sängen, så med andra ord är jag så glad över att inte ha vart på lyset igår. Man kan nästan säga att dom andra var fulla åt mej, för dom jag träffade på igår var bra på lyset allihopa...

Själv gick jag upp 9 imorse, åt frukost, kollade en film och njöt av lugnet. Nästa steg för att njuta av min barnledighet är ett varmt bad och tagga för att snart få hem prinsen igen.  Jag saknar honom så! Dessvärre kan jag inte sluta grubbla över hur mycket jag vill ha min vovve tillbaka, jag vill få hem båda mina pojkar idag, inte bara ena...



(lånad bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0