Barnledig.

Det känns som om vi har vart barnlediga alldeles för mycket nu.
Min mamma lånade ju Leon en hel helg för 2 veckor sen, helgen därpå var Leon hos sin farfar en natt, och den här helgen var han hos farmor sin...
Det är ju självklart skönt att ha lite barnledigt, och det är ju bar för honom att vara mid sina farföräldrar så mycket han kan. Men jag saknar honom så otroligt mycket när han är borta, och nu får han inte sova borta på lääänge! ;D

I början på september åker jag till turkiet.
Och jag har sån resfeber! Jag ska spendera en hel vecka utan både Leon och Joel! Hur ska jag klara det? Jag har aldrig vart ifrån Leon en hel vecka...
Alla säger att det är jätte bra att jag ska få en veckas barnledigt och sen komma hem som en utvilad mamma, och självklart ska det ju bli skönt, men så otroligt jobbigt!

Jag och Joel pratade tidigare idag, då kom vi fram till att det skulle bli så skönt att slippa vara barnledig på länge nu, det ska bli så skönt att bara göra lugna saker med HELA familjen! :)

Men... Det har vart jätte skönt att ha kunnat umgås med våra kompisar så mycket, man träffar ju inte dom lika ofta längre.


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Så sant som det var sagt! :)

Ha det toppen i Turkiet, du om någon beöve få komma iväg å ha lite kul. Du ska veta att jag tycker att du är otoligt stark å duktig Emelie !

2010-08-02 @ 15:15:45
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Ja vi kan ju höras imon :)

2010-08-02 @ 22:37:24
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0