BVC

Min lilla kille har inte piggnat till än...
Vi var på BVC för ett läkarbesök, blandannat skulle Leon vaccineras och undersökas. Leon grät sej igenom hela besöket trotts att han inte fick vaccinera sej, så han grät pga själva undersökningen som bestod av mätning, vikt, huvudomfång och lite hjärtlyssning, inget farligt med andra ord. Vaccinationen fick han hoppa pga sin feber, så det har vi fått en ny tid för. Min lilla stackare!
 Just nu ligger han däckad i soffan och jag försöker komma på något vettigt att göra, men jag är fortfarande inte pigg jag heller... Men jag trycker en blodappelsin nu iaf, för det är så jävla gott!

Jag har haft viktnoja som heter duga idag... Jag kunde inte förstå hur jag kunde ha ökat nästan 10 (!) kg på ca 2 dagar bara? Jag vägde mej tusen ggr och planerade hur jag skulle kunna gå ner på vikt på bästa och snabbaste vis. När jag ställde mej på vågen för sista gången upptäckte jag att den var omställd, och antar att det är Leon som vart där och pillat, så jag ställde tillbaka vågen och förlorade därmed nästan alla dom kilon jag trodde jag hade ökat...
Men här ska det bantas en del iaf, jag har ´fortfarande gått upp i vikt och ska tappa MINST 3 kg innan söndag. Vi får se hur jag ska lösa det utan att plocka bort något mål mat, för att slippa skäll på kristallen, och för att slippa börja om från början sen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0