En underbar syster.

Kommer ni ihåg smyckes tävlingen jag bloggade om?
Emma och Catrin samarbetade och annordnade en smyckestävling, där jag var med, och dessutom INTE vann. Men min syster, som upptäckte tävlingen genom min blogg, kopierade en del av min text, och önskade vinna precis samma armband som mej, hon vann! Och tro det eller ej, men idag när hon och mamma hälsade på så slängde Lisa fram precis det armbandet och slänger ur sej ett snabbt varsågod...
 Hon vinner alltså tävlingen, och ger sen mej sin vinst. Krävs det inte en underbar syster till något sånt?


Jag hade tänkt lägga in en bild på just det armbandet, men min dator verkar inte vilja fungera som den ska... Ni kan iaf se det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0