Grattis mamma!

Idag fyller min mamma år, och nu börjar hon bli gammal.
47 år idag, så 50 års krisen står nog precis utanför dörren nu skulle jag kunna tro. Fast nu måste jag faktiskt göra mej klar för att bli bjuden på massa fika där kl 13. Sen ska hon iväg och göra bergby osäkert, där har dom ställt till med födelsedags fest för henne. Middag och alkohol, och om jag känner min mamma rätt så blir det en rätt vild kväll där ute idag. (Jag känner mej äldre än mamma nu)

Nästa lördag är det pappas tur, ♥.
Det är helt otroligt att dom lyckades se till att det blev precis en vecka imellan alla födelsedagarna. Lisa 7 augusti, mamma 14, pappa 21.

Sen har vi mej och Peter, som hamnade lite på efterkälken, jag fick oktober och Peter november.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0