Härliga regn!

Igår var det så kvavt ute, och man längtade efter ett ordentligt åskväder.
Idag regnar det, men åskan har inte hittat hit än, iaf inte vad jag märkt av... Förhoppningsvis är det inte lika kvavt ute idag, och dessutom hoppas jag att regnet håller i sej hela dagen, det är ju så skönt!
Fast jag måste även erkänna att jag saknar solen och strand dagarna, vi fick en kort sommar iår, en kort men otroligt varm!

Jag väntar och väntar...
Just nu är det mamma jag väntar på. hon ska följa med mej och Leon på lite ärenden. Vi ska först och främst till polisen för att ordna mitt pass. Sen ska vi även till IKEA och finförskaffa lite nödvändiga saker till Leon.
Vad mer som väntar vet jag inte än, men vi får väl se, jag kanske uppdaterar senare, det vet man aldrig...


Min älskade vän Jennifer fick igår kl 22 sin efterlängtade lilla dotter. Allt hade gått bra och äntligen får Jennifer hålla Millie och lära känna sin vackra lilla dotter.
Ett stort grattis!

En helt ny Millie. ♥ (tagit bilden från Jennifers FB.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0