Hemförsäkring.

Vad bra det är med hemförsäkring.
Jag gjorde bort mej och missförstod hurvida hemförsäkringen fungerar gällande stöld i trapphuset då min emmaljunga (barnvagn) blev stulen. Men idag pratade jag med länsförsäkringar, som jag då har min hemförsäkring hos, och jag är så glad att jag ringde igen! Trotts att det gått så pass lång tid sen stölden ägde rum, så behöver jag bara fylla i en stöldanmälan, skicka med polisanmälan och kvitton på både gamla och nya vagnen, så betalar dom ut en ersättning. TOPPEN!

Idag har jag faktiskt inte gjort någonting, jag har enbart legat på soffan och mått dåligt, men nu är jag piggare, så  nu blir det filmmys för ovanlighetens skull! ;D

Imorgon blir det fiske med större delen av familjen, sen väntar lite annat kul på eftermiddagen/kvällen.




There's no ending...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha jasså, vilken tur att du inte gjorde det då för att jag hade nog aldrig hittat linnet eller tänkt på att köpa strumpbyxor :) Men tunikan hade jag redan spanat in ;)

2010-08-10 @ 20:53:07
URL: http://lisaloof.blogg.se/
Postat av: ThinaChelsea

Jaa jag hoppas hon kommer stortrivas där! Men nog är man bra nervös inför de =)



Här är de lika, man förstår vad hon menar, hon förstår även när man pratar med henne oftast, men ord är nej nej nej =P

2010-08-10 @ 21:58:59
URL: http://thinachelsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0