Jag har precis lämnat av leon hos sin farm...

dsc00195 (MMS)

Jag har precis lämnat av leon hos sin farmor, och där blev jag överaskad som tusan. Jag hörde hur det kraffsades på sovrums dörren, och marina bad mej öppna... Ut kommer en trouble som pussar hej vilt på både mej och leon. Jag blev så otroligt glad, och gick därifrån med tårar i ögonen och en stark vilja att ta honom med mej. Efter ca 8 månader helt utan honom, så var det sjukt overkligt att äntligen få träffa honom igen. Men besvikelsen växer...


Kommentarer
Postat av: Anneli

Oh gumman jag kan bara tänka mig vilka lycka det var för dig/er.

Förstår även din besvikelse, världen är bra grym ibland.

Kram, kram

2010-08-21 @ 10:55:20
URL: http://lalleli.blogg.se/
Postat av: Cattis

Emelie det måste finnas nått vi kan göra för att ni ska få tillbaka han!! Nu ska det här lösas en gång för alla, spelar ingen roll vilka medel som ska behövas tas till! Styrke kramar till dig!

2010-08-21 @ 12:30:59
Postat av: Anonym

jag hade tagit honom med mig! förstår inte "marina" den??? isf är det ju nå fel i huvve på henne..

Kämpa på!

2010-08-23 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0