Med risk för att vara tjatig...

...Men jag är som vanligt trött!
Leon gjorde morgon klockan 5, och det var omöjligt att ligga kvar i sängen när han stod bredvid och upprepade "MAMMA!" gång på gång. Han vägrar att titta på tv med sej själv, det är inte riktigt hans grej.
Hur som helst så förflyttade jag mej till soffan och slocknade där, självklart har jag ju inte fått sovit på löpande band där heller. Leon varvar mellan all slita mej i håret, slåss, och slita i mina örhängen, och dessutom att hoppa på mej. ;D Men jag har ju fått lite mer sömn iaf.

Men... Jag sumrade till ordentligt, och vaknade av att Leon inte hade rört mej på ovanligt lång tid. (Man är ju på sin vakt även i sömnen) Och tro det eller ej, men när jag slog upp mina ögon så sitter Leon på mej och har somnat sittande. Min älskade lilla prins! Han fick lägga sej på min kudde och ta mitt täcke, så nu har även han avverkat lite sömn.

Vad som händer idag har jag inte en aning om, men blir det något spännande så uppdaterar jag er om det senare. Ha en bra dag!


Jag har vart liten även jag...
Från vänster har vi; MIn kusin Emma, Min kusin Malin, och sist men inte minst jag.
Lägg märke till mina otroligt snygga kläder! ;D

Kommentarer
Postat av: Mikki och Milo

Gud vad söt du var =)

2010-08-10 @ 16:21:11
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0