Sick

Jag har verkligen inte mått bra idag.
Mamma fick hämta Leon på dagis och ta med honom hem, för jag var tvungen att besöka doktorn, IGEN! Jag har vart hos flera olika doktorer bara under en veckas tid nu, och jag har vant mej vid att stickas i fingret och allt annat som man kan få tänkas göra hos doktorn...

Idag var mitt blodtryck väldigt lågt, så jag fick för första gången i hela mitt liv göra ett EKG. Det är precis som i film, man ligger med MASSA "pluppar" fast satta på hrla bröstet, på armarna och tillochmed en långt ner på benet. Hur som helst så visade EKGn inget konstigt, och testerna jag tog idag visade sej också vara helt okej (som vanligt), men jag är inte klar än, imorgon bitti ska jag dit och lämna fler prover för att kunna få svar på vad som är fel med mej.
 Jag tror ju absolut inte att det är något allt för allvarligt, men jag börjar bli van vid att ha ont här och där, ha ett blodtryck som spökar och en massa annat, men att provsvaren ändå ser okej ut, så den här gången hoppas jag på ett riktigt svar.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0