Sista dagen...

Idag är det söndag, sista dagen på veckan.
Och det innebär ju såklart att det är måndag imorgon. En ny vecka, och ne massa nya aktiviteter. Jag har riktigt mycket att göra den här veckan, hämta ut pass, ta ett ordentligt snack med polisen och slänga in en ny anmälan, skicka in massa papper till länsförsäkringar, byta bank, och inte nog med det så har jag nästan ett möte varje dag också. Men det kan bli en riktigt intressant vecka!

Mina tankar går till Trouble.
Jag kan fortfarande inte sluta tänka på honom, jag kan fortafarnde inte acceptera hur läget är (därav den nya anmälan som ska göras), jag saknar hon nå så enormt mycket! Min älskade lilla vovve, mim absolut bästa vän, och mitt största stöd någonsin.
Saknaden är så otroligt stor!!!



Kommentarer
Postat av: Frida - gravid vecka 38

Hoppas anmälan går igenom och att du får tillbaka DIN hund :)

2010-08-23 @ 12:15:44
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0