Svar till anonym...


(bilden blev alldeles för liten, men kommentarerna finns att läsa här. )

På första frågan så vill jag bara säga att det må vara högern som styr nu, men inte (enligt mej) rätt parti. Men om jag bara fick välja mellan socarna och moderaterna, så hade ju självklart moderaterna vunnit med häst längder!
De röda vet inte vad dom pratar om och vill verkligen inte förbättra någoning!

Och på andra frågan gäller väl i princip samma svar. Det enda jag vill tillägga där är väl att jag har tänkt, och jag vet verkligen hur jag INTE vill ha det!

Sen är ju politik en fråga för var och en, men för mej är det så självklart att vänstern absolut inte får ta hem det här, för då vet jag ett land som går helt åt helvete...

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 01:18:55
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska först säga att jag inte är så insatt i politik och dömer inte dig för vad du väljer men borde inte du vinna mest på om dom röda vinner? Du skulle väl få mer bidrag och så som ensamstående mammma med ganska lite pengar att leva på i månaden (vet jag inte något om så rätta mig om jag har fel)?

2010-09-01 @ 21:59:53
Postat av: Anonym

Bra om borgarna vinner, då får alla betala vad det kostar på dagis 2500-5500 i månaden, mindre A-kassa, betala för ett sjukbesök/hälsovårdcentral vad det kostar för person(barn som vuxen) 1000 kr per besök, å bort med allt som kostar samhället massor de får var och en betala själv så som AA,AN, BUP,Kristallen,M.M typ 1000-2000 kr per besök? Å bort med alla bostadsbidrag.. håller med hur faan ska de gå om dom röda vinner, låt dom som lever på systemet få betala eller hur? Inte vi som betalar skatt för att vi känner empati å solidaritet för dom som har de sämre än andra???

2010-09-01 @ 22:30:49
Postat av: Agneta

Även om sverigedemokraterna inte har speciellt mycket att komma med, iaf när de gäller ekonomn. Så skulle dom ändå lösa sååå Många problem!

:)

2010-09-02 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0