Vardag.


Nu har man återgått till vardagen igen...
...Efter att Joel hunnit jobba 2 veckor och går in på tredje idag, så har jag äntligen tagitr mej i kragen och hittat tillbaka till vardagen jag också. Bättre sent än aldrig!
 Första dagen på min "strikta" vardag har sett ut så här; Upp tidigt, duscha, uträtta massa ärenden, degat lite i soffan hos JOels föräldrar, uträttat lite fler ärenden, handlat, städat, lagat mat och de dagliga kvällrutinerna med Leon. Däremellan har jag även (duktig som jag är) hinnit med frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag. Det ni!

Det känns skönt att äntligen ha tagit tag i det där med städningen igen, och ha städat igenom hela lägenhten noga, istället för att stressa sej igenom hela för att hinna ligga på stranden så löänge som möjligt.
Dessutom så är det skönt att kunna återgå till ordentliga matvanar och ta tag i det där med min ätstörningar på allvar igen. Nu ska jag bli frisk och pigg! ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0