All by myself...



Leon sover, Trouble tuggar på ett ben, och jag är helt slut!
Jag förstår inte hur jag kan vara så sjukt trött!? Jag har även en ordentlig foglossning och sammandragniongar som känns ner i benen. Det har på något konstigt vis tryckt på neråt hela dagen, men jag vet ju såklart att det inte kan vara något på G än, det är det aldeles för tidigt för! Och tur är väl det, bäbisen ska ligga tryggt i min mage tills att det är dags.

Joel är på firmafest, alla andra festar eller är hemma med sina barn...
Så precis som alla andra med barn sitter jag också hemma med mitt barn, och med tanke på att jag är så trött så är det ju precis vad jag behöver. Men det skulle ha vart mycket trevligare med sällskap!
 Jag ska nog försöka hitta på en bra film att fördriva tiden med, och förslag är mer än välkommet!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Tack så enormt mycket tjejen! Vilken sötnos du har. Gammal är han?



Hoppas du vill följa min kamp! :D

2010-12-04 @ 19:44:59
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Okej Har en på 2.5 nu den 26:e :) och en tös på snart 4 =)

2010-12-04 @ 22:24:03
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0