Aptit.

Min aptit ligger på minus idag.
Jag har inte ätit en enda måltid idag, och jag har även druckit på tok för lite. Jag ska vara glad som inte är yr och svimmfärdig!
Jag har druckit några glas vatten, en halv 50 cl cola light, ätit några få godisar (vilket förmodligen är mitt blodsockers räddning idag), och inte någonting mer...
Det här är absolut inget jag är stolt över, därimot så skiver jag om det för att se om någon av er kan veta vad det beror på? Vissa dagar så är man inte hungrig för fem öre...

Kommentarer
Postat av: annelie berg

Om man inte äter regelbundet så kan man tappa aptipen. Man lurar lixom kroppen. Samtidigt är det svårt att komma igång med regelbundna måltider om man inte har någon aptit men försök att äta något (en frukt eller något enkelt) var tredje timme så kroppen och magen får arbeta rättvist :) Man kan börja med något litet för att få igång verksamheten.

2010-12-19 @ 10:20:37
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0