Benbrott.



Det står nog inte på förrän jag ligger hemma med brytna ben...
Jag har halkat omkull ett antal gånger under mina promenader i kylan, det är så otroligt halt! Jag är så tacksam över att ha sluppit sträcka mej eller något ännu värre än så länge, men det står väl inte på förrän man lyckats...
 Bortsett från de hala vägarna och en extrem kyla, så är det så härligt med promenader. Leon och Trouble som sällskap, och en massa friskluft, och kanske, förhoppningsvis, några kilon mindre på vågen? ;D


Kommentarer
Postat av: M

Du kan väl inte räkna med att gå ner i vikt när du är gravid??? =)

2010-12-02 @ 21:16:52
Postat av: angelica

du vet vell att ramla ordentligt på rumpan kan sätta igån en förlossning,så skulle nog skaffa nå broddar till skorna om jag va du:)

2010-12-03 @ 08:29:17
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0