December.

Då var det bara 24 dagar kvar till julafton...
Leon öppnade första luckan på julkalendern idag, och sen var det krig för att han envisades med att få öppna en lucka till, men icke sa nicke! En lucka om dagen, inga undantag...
 Vi åt julgröt till frukost med tända ljus, sen klädde vi på både oss och vovven för en promenad i minusgraderna. Det var helt underbart att få komma ut, jag ska säga det igen, jag ÄLSKAR vintern!
Trouble gick så fint hela vägen, den som krånglade var Leon som prångt skulle dra vagnen, men krockade i varje snödriva hela vägen tills jag tvingade ner honom i vagnen för att hinna i tid till dagis... Vi var ute en timme, men han inte så långt som vi borde. ;D

Nybadad och sugen på ännu en promenad!
Nu är hemmet städat, jag är nybadad och det är snart dags för lunch. Sen vill jag ut i snön med min älskade vovve, som för tillfället ligger i sin säng och snarkar i kapp med Joel som ligger i sängen bredvid. Jag ska försöka tänka ut någon bra väg att avnjuta vår härliga promenad på, och sen är det dags att hämta hem lillen, och då blir det full fart igen...

Ha en bra dag allihopa! :)



En gammal bild...


Kommentarer
Postat av: Christina

snygging! ♥

2010-12-02 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0