Fryssen!

Just nu sitter jag i soffan och är helt slut!

Efter att ha vart ute i närmare 2 timmar med alldeles för lite kläder så var jag genom frusen när jag kom hem. Det första jag gjorde var att tappa upp ett varmt bad och kröp ner i badkaret, trotts det är jag fortfarande fryssen och sitter inlindad i filtar i soffan...
 Jag har planerat precis hur jag ska lägga upp dagens arbete, och idag är schemat mycket lugnare. Vanligtvis brukar jag försöka hinna med allt när Leon är på dagis, men idag är jag så trött efter en hemsk natt, så jag ska istället passa på att ta det lugnt.

Pepparkakor och saffransbullar.
Innan jag hämtar Leon så ska jag iaf hinna med att baka pepparkakor, saffransbullarna får vänta tills efter mellis. Och medans jag kokar min köttgryta som står på dagens matschema så hinner jag lagomt dammsuga och torka golven, så idag hinner jag vila lite och hoppa över all stress.



Kommentarer
Postat av: A

Herregud Emelie, det tyckte jag lät jäktigt nog ;)

Det var ju en hel del att hinna med, men du är så duktig tycker jag!

Kramiz

2010-12-15 @ 17:33:03
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 00:49:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0