Idag fryser även jag!



Trotts de 20 minus vi har idag, var det skönt med en morgon promenad...
Jag kan erkänna att även jag frös idag, men ordentligt påklädd som man var så frös jag bara om ansiktet. Trouble därimot skakade av kylan hela promenaden, trotts vinter täcke, så vi nöjde oss med 40 minuter nu på morgonen.
Vi lämnade av Leon på dagis, och gick sen raka vägen hem...

Jag är sugen på en runda i skogen idag.
Jag hoppas på att lura med mej Joel ut i skogen, men han är inte den som gillar att röra på sej i onödan. ;D Men det skulle vara bra för Trouble att få rusa av sej lite extra nu när promenaderna blir kortare pga kylan...
 Men nu är det dags att städa och förbereda lunchen.

Ha en bra dag allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: annelie berg

Skönt o höra att man inte är den enda som älskar vintern!

2010-12-02 @ 10:52:57
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0