Katastrof!

Jag har nyss kommit hem från den värsta promenaden någonsin!
Utan att överdriva så var kvällens promenad hemsk! Trouble var så otroligt ofokuserad och lyssnade inte för fem öre... När jag hade honom lös i skogen så stack han så fort han såg en annan hund, och gubben blev INTE glad, men godtog min ursäkt då Trouble är snäll. Efter det höll jag honom kopplad och även då var han hopplös...
 En ständig dragkamp med andra ord!

Nu när Leon är nattad och promenaden är avklarad ska jag lata mej i soffan.
Jag tänker inte röra mej i onödan resten av kvällen. Om ni inte vart gravid någon gång så ska jag upplysa er om att man kan bli riktigt trött och sliten trotts att man inte gjort någon större ansträngning...
 Nej  nu blir det lite julmust och en apelsin...


Kommentarer
Postat av: A

Ja kom ihåg att passa på att vila medan du kan, när ni har 2 busar snart så kommer tiden inte riktigt räcka till, så vila, vila o åter vila =)

Kramiz

2010-12-15 @ 17:39:51
Postat av: amanda ~ annasdotter

är ungen på bilden ditt barn? :D

2010-12-15 @ 18:43:34
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0