Nyårsafton.




Den "stora" dagen är här.
Alla har med stor förväntan, och glädje väntat på denna, enligt mej överskattade, dag. Dock har nyår och alla andra "stora" dagar fått en helt ny betydelse för mej sen jag blev mamma. Nu är det för mej en dag, självklar att fira med familjen, och kanske annat trevligt sällskap...

Vårat nyår...
Här hemma håller vi just nu på att förbereda och göra oss klara. Jag har hunnit dammsuga, bädda och plocka lite med annat och väntar just nu på att duschen ska bli ledig. Jag har dessvärre lite disk att ta tag i också, och jag har heller inte en aning om vad jag ska ha på mej?
 För sen bär det av ut till hille, till Joels bror Sam, och hans fru Christina, och deras tjejer Joeline och Evelyn. Där ska vi umgås, äta god mat och spela spel mm. (Dagen kommer att tillbringas i pulka backen.) Det kommer även att vara en familj till med, men dom vet jag inte vad dom heter. ^^

Jag har iaf höga förväntningar på den här dagen, och jag vet att jag inte kommer att bli besviken. Jag kommer att tillbringa dagen med min otroligt underbara familj, och underbart sällskap, det kan inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0