Sega dagar.

Jag har inte mått bra de senate dagarna.
Varför tänker jag inte ta upp här, det är alldeles för personligt! Men därimot så kan jag säga att det är pga det som bloggen fått lida med extremt dålig update.
 Jag vill inte att bloggen enbart ska bestå av klagomål och massa tjat som smittar av sej på andra... Jag vill ha en rätt possitiv blogg, även om jag kanske inte lyckats med det än.
Det tar sin tid att hitta sin egen stil och ett bra sett att uttrycka sej på och att samtidgt göra det intressant.



Syster och jag för en massa år sedan.
3-4 år kanske?


Kommentarer
Postat av: Lisa Lööf

<3

2010-12-07 @ 12:14:56
URL: http://lisaloof.blogg.se/
Postat av: A

Så vackra ni är!



Förstår att det är svårt att skriva i bloggen då du mår dåligt, o även annars oxå, det kan vara svårt att uttrycka sig inför andra.

Jag tycker du gör ett bra jobb med bloggen, jag gillar den!!

Kram

2010-12-07 @ 14:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0