Snöfall.



(Lånad bild)

Ute snöar det, och det är lagomt många minus...
Efter att halft ha frusit ihjäl igårkväll när jag var ute med Trouble, klädde jag på mej som bara den imorse när det var dags för dagislämning och hundpromenad... Dessvärre svettades jag den här gången, idag var kylan betydligt mycket behagligare än igår! Hur som haver så var det en alldeles underbar promenad, dock lite kort, men jag måste försöka vila mina fötter som just nu lider av imflamation eller något liknande, efter att ha promenerat i helt fel skor.

Det är så kul med kommentarer!
Vissa dagar möts jag av en massa kommentarer, och resterande dagar ekar det typ tomt...
 Idag var en sån dag som jag loggar in och ser att olika personer har kommenterat en massa olika inlägg.
Dels så har vi "A" som alltid skriver snälla och uppmuntrande kommentarer, några, tex Annelie tyckte att mina pepparkakor var jätte fina, någon ville göra lite reklam för sin egen blogg och någon annan skrev en kommentar i ett inlägg med en bild på en apelsin, och frågade om "ungen på bilden var min? :D", hur man nu ska tolka det?
 Hur som helst så är det roligt med kommentarer, fortsätt så! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0