Sötsug.

Idag har jag vart sötsugen hela dagen!
Och som den godisråtta jag är så kan jag inte motstå allt gott vi har hemma... Jag har nämligen ätit några bullar, någon julgodis, och en massa mat! Som tur är har jag vart ute och på 2 st 1 timmes promenader, och några kissrundor, så jag har iaf rört lite på mej.

Betala räkningar...
Jag har precis betalat räkningar, en dag för sent, men bättre sent än aldrig! Det skulle behövas lite extra klirr i kassan nu, man vill ju lyxa lite extra under julen...
 Nu är det hög tid att börja handla julklappar, men som vanligt så kommer väl jag att vara ute i sista sekunden. Huvudsaken klapparna ligger under granen på julaftonsmorgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0