Städerska efterlyses!

Här är det så otroligt lortigt nu!
Efter att inte ha rört varken dammsugare eller dammtrasa sen i fredags så är det verkligen äckligt här nu! Jag ångrar mej bittert att jag åtminstone inte ens bjudit upp dammsugaren en snabbis i helgen...
 Men nu när dagis lämning och vovve promenad är avklarat så väntar städning och en härlig dusch. Dessvärre har jag som vanligt skit ont i huvudet och skulle bara vilja sova bort dagen medans jag kan!

Viktiga ärenden...
Inte nog med allt som ska göras här hemma idag, så måste jag även uträtta en del ärenden. Blandannat så måste jag nog ta mod till mej och boka en tid för akupunktur för att kunna få ordning på smärtan. Jag behöver även gå upp till HC för att göra klart mitt frikort, och sen har jag en del viktiga samtal att ta itu med...

Vad har ni för er idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0