Stress!

Jag tycker synd om min vovve idag...
Då jag har haft tusen miljoner saker att göra fortfarande inte är klar, så har trouble fått lida, han har inte fått en enda lång promenad idag. Han har fått nöja sej med kortisar på allt mellan 10-30 minuter... Men imorgon återgår vi till våra vanliga promenader och rutiner.

Vad jag har pysslat med idag är mindre intressant.
...Men jag kan ju avslöja att jag dels har vart å¨IKEA tillsammans med Moa och köpt en ny säng till lilleman. Sen har jag, som jag tidigare nämnt, redovisat en massa kvitton och vart hos barnmorskan. Jag har SJÄLVKLART hämtat Leon på dagis, lagat mat, och damnmsugit också, och som ni såg även dekorerat ett pepparkakshus med syster innan Trouble fick sej en kvälls promenad...
 Kvar har jag torkning av golv, dammning,diskning, bullbak och pepparkaksbak, men jag tror att jag är tvungen att låta det vänta tills imorgon, för nu är jag helt slut!

Disken ska jag hugga tag i påengång, men sen får det bli soffläge resten av kvällen...

Nu tvingades ni läsa min mindre intressanta dagsredovisning trotts allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0