Ta handt om sej själv...

Jag har verkligen tagit handt om mej själv idag.
Efter morgonpromenaden städades det här hemma, precis som varje dag, och sen kröp jag ner i ett varmt bad med massa olja, en härlig ansiktsmask och en välbehövd hårinpackning. Nu känner jag mej som ny igen, och ska klä på mej och börja med dagens lunch. Idag blir det fläskfilé gryta med ris, man måste ju passa på att äta god mat till lunch när Joel jobbar eftermiddag...

Ett evigt tjat!
Jag vet att jag sagt det tusen gånger, men fler lär det bli...
 Jag är så otroligt tacksam över att få dela mitt liv med Joel, han är underbar och helt otrolig! Den trygghet jag känner med honom betyder så otroligt mycket! Jag kan faktiskt omöjligt, med ord, eller på något annat sett, beskriva hur mycket han betyder för mej.
 Jag är så tacksam över att han ger både mej och Leon möjligheten att leva i en familj, att han tagit allt som hänt så bra, och att han är den han är.
Jag älskar verkligen honom, det finns ingen bättre! ♥


Kommentarer
Postat av: angelica

haha mjo bra det, sj va livrädd att gå med våran hund när jag va gravid förra året,han är så himla stor och stark,men som tur va kom hon innan snön och jag drutta i backen flera gg då:)

2010-12-03 @ 11:35:41
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/
Postat av: Moa

kan man få receptet på grytan? ;)

2010-12-03 @ 14:49:15
Postat av: Agneta

Det är du värd.

2010-12-04 @ 00:40:51
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: A

Tur att du hittat Joel o att han tar hand om Leon som om han vore sin egen. Den turen har jag oxå =)

2010-12-06 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0