Vecka 24.

23+0, redan!
Tänka att jag redan gått över halva tiden, att det bara är 17 veckor kvar! Kan ni förstå det, det kan inte jag...

 Jag och min mage, Joel, Leon och Trouble skulle, tillsammans med Sam, Christina och tjejerna, ha åkt till furuviks julmarknad idag, men pga att Evelyn är lite trött och hängig efter en natt hos farmor och farfar så sköt vi fram det tills imorgon...
Nu är alltså dagens dilemma; Vad ska vi hitta på idag?

En bra början.
Något possitivt är att vi inte är helt sysslolösa, jag borde igentligen redan stå klistrad vid spisen med dagens lunch, och jag ska SNART ta tag i det. Sen så har vi även den där berömda julgranen som borde plockas upp nu, men som fortfarande ligger längst in i förrådet.
 Men frågan är ju om man vill krångla med det idag, men det visar väl sej! ;D


Dagens lunch; Spagetti med köttfärssås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0