Dålig uppdatering.

Jag har vart riktigt dålig på att uppdatera de senaste dagarna, och det beror på att jag bara kan mobil blogga eftersom att mitt internet på datan har gett upp. När mamma och dom kom idag så blev dom kvar längre än väntat, vilket var jätte kul. Det var så roligt att träffa bror, och han lekte med leon och grejade. Jag bjöd på både mat och semlor, så dom var mätta och belåtna när dom åkte. Lina bytte av dom och är fortfarande kvar. Trevligt som Fan, för det var ett bra tag sen nu! :) jag och lina har även planerat en del saker jag inte tänker nämna här, men det är något jag är riktigt nyfiken på, och ska lägga ner min själ i. Det skulle vara sjukt kul om vi fick till det! :) jag har en del saker att se fram emot nu, och det känns hur bra som helst. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0