God natt.

I vanlig ordning så har blogg krånglat en massa idag också. Jag har försökt uppdatera tidigare men det har inte gått... Hur som helst så ligger jag i sängen och ska sova nu, men jag har haft en jätte trevlig kväll! Min bror och batte har vart här och hälsat på ett tag, vilket var jätte kul! Sen har jag och lina ätit tbcos och kollat på film: 2012. Vilken film, den var hur bra som helst! Vi får se om blogg vill vara med bättre imorgon, annars blir det väl lika kass uppdatering som vanligt då. Men nu ska jag försöka somna, och vänta på att joel kommer hem från jobbet. Men förresten, leon har inte vaknat en enda gång än, och han sover som en stock fortfarande. Törs man hoppas på en kanon natt tror ni? :) god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0