Ingen bild.

Jag hade ingen ny bild att bjuda på nu, så det får duga med ett vanligt inlägg. Jag har haft en jätte härlig dag, det började med att leons farfar och annica kom förbi och hälsade på, sen gick vi till alla som var i gropen och åkte pulka. Där blev vi dock inte långvariga, vi gick hemmåt för lite sömn och mat innan joel hämtade upp oss för att handla på coop. Sen bar det av hemmåt för att laga mat innan alina kom och lekte med leon. När dom gick hem var det dags för tand borstning, blöjbyte, ta på pyjamas och välling. :) nu sover leon sen en stund och jag sitter här och funderar på vad jag ska hitta på. Joel ska ut med några vänner, så han gick för ett tag sen. Jag funderar på att städa lite och sen sova bara. Men vi får se. God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0