Jobba.

Killen är lämnad på dagis, och jag sitter på bussen på väg till jobbet. Jag känner mej stressad som tusan, men borde hinna i tid... Hur som helst så har jag riktigt kul på jobbet, anna och micke gör mina dagar när jag jobbar. :) (här skulle jag ha använt enter om det hade gått.) Jag var på hälsovård centralen för några dagar sen, och där fick jag ett inte allt för kul besked. Jag tänker inte gå in på vad det handlar om! Men det jag vill ha sagt med det här är att jag den här gången känner att jag verkligen fått hjälp, och jag känner även att de verkligen sätter sej in i min situation... De ringde idag när jag lämnade leon, och frågade hur det gick och hur jag mådde, och även om dom kunde hjälpa till på något vis. 5 stjärnor till dom den här gången! I vanliga fall hade jag knappt gett dom en stjärna. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0