På bättringsvägen.

så här go var min leon när mamma kom och lämnade honom idag. :) efter att jag spytt flera gånger igår, och efter att ha legat sten död i sängen hela morgonen, så kom mamma och hämtade upp leon för lite äventyr och för att ge mej avlastning. Det var så skönt! Idag har jag som tur är inte spytt iaf, men jag har mått skit ändå. Fast efter att ha fått i mej blåbärs soppa och ett smörgås rån så känner jag mej mycket bättre. Just nu sitter jag och dricker lite mer blåbärs soppa och trycker i mej en macka, sen blir det en dusch och sova. God natt på er, och håll tummarna för att jag är frisk imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

såå sjukt underbara ögon:)

2010-03-12 @ 19:41:11
URL: http://malinoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0