Panik ångest.

Jag har lagt bloggen På hyllan idag... Jag har inte mått bra alls efter en natt med ca 2 timmars sömn och en massa panik ångest. Dagens har sen fortsatt i samma spår. Men efter lite mys med en underbar joel kändes det iaf lite bättre! Jag tog mej i kragen och ringde en del viktiga samtal och gjorde min dagliga hemma träning innan jag hämta killen på dagis. Lisa kom för att ge mej lite avkastning, eftersom att jag inte var i mitt bästa tillstånd. Lina körde mej till kristallen och sen hämta vi någon film hos henne och åkte hem till mej för att avverka dom... Jag haft tur som har haft världens bästa sällskap hela dagen, annars hade jag brytit ihop. Och inte nog med det så ska lina bjuda på max nu, så jag, lina och lisa ska tröst äta lite framför en till film nu. Jag har världens bästa syster och världen bästa lina! Och lina hälsar även att hon är bäst, vilket jag kan hålla med om. En riktig vän är vad man skulle kunna kalla det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0