Sov morgon.

Leon bjöd på sov morgon idag, jag vaknade halv 10, och leon en halv timme efter mej. :) inte nog med det, han har sovit hela natten för första gången på jag vet inte hur länge. Skönt! Som vanligt skriver jag från mobilen, och därför går det inte att hoppa ner en rad osv... Jag är också svårt att svara enskilt på kommentarer, men jag vill väcka för allt fint ni skriver, tack så mycket! Och sen har jag inte skrivit igår för att jag mådde som jag förtjänade, tjejerna lyckades släpa med mej ut ändå, och carro lyckades supa ner mej riktigt! Och jag som inte vill dricka mej full, men när jag väl har alkohol i kroppen så glömmer jag det. Hur som helst så ska jag mysa med min pojk nu och göra oss klar för dagen. Jag måste bara berätta en sak först, nu har jag fått jobb tisdagar och torsdagar iaf, det känns super skönt! Bättre än ingenting. :)

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Härligt för dig Emelie! :)

2010-02-14 @ 11:59:46
URL: http://michaelaolovsson.blogg.se/
Postat av: A

Det var väl kul att få gå ut, det behöver du!

Och ett JÄTTE grattis till att du fått jobb, även om det är 2 dagar just nu...en bra start!!!

Lycka till!!!

2010-02-15 @ 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0