Vinter.

Jag hade helt glömt bort att man verkligen kunde vara så här trött dygnet runt... Men jag har iaf tagit mej ut på en promenad med mikki i vinter vädret. Det snöar och joel säger att det ska göra det hela veckan. Nog för att jag älskar vintern, men nu längtar jag efter sommar och värme! Jag vill kunna vara ute mer och sola och bada. Tänk er en sommar dag med fika och barn i gräset. :) jaja, nu ska jag städa och så innan jag hämtar leon på dagis. Och angående trouble, så vill jag tyvärr inte uttala mej om det förrän jag vet hur det blir... Det känns hopplöst, men en utredning är iaf i full gång. Jag kommer självklart att berätta för er hur det blir så fort jag vet. :) hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0