2010.

Det nya året ska bli en nystart för mej...


Här har ni lite av mitt år som varit, 2009.

Fyllt av sorg och smärta. Många svåra stunder och tunga dagar.
Men ändå också mycket lycka och glädje. Så många upplevelser med mina underbara vänner och alla framsteg som Leon gjort... Underbart och värdelöst på samma gång.

Jag ser fram emot min nya start, Leon börjar på dagis, jag hittar förhoppningsvis ett jobb som jag trivs med, umgås en himla massa med Joel och mina underbara vänner! ♥

I bilder...

 






























































































Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0