American Pie-The wedding.



Nej, jag ska inte snacka mer bröllop nu.
 Men bröllops-snacket har bytts ut till en "bröllops" film, en komedi, tack och lov! Annars hade blivit lite för mycket med allt som har med bröllop att göra.
Jag vill ju såklart gifta mej, men inte än på ett tag. Att gifta sej är ju ett stort beslut, och enligt mej så ska man verkligen se en trygg framtid tillsammans och verkligen VETA att man vill leva med varandra resten av sitt liv!

Nu ska jag svika er, och ge upp datan för idag.
 Jag ska istället sätta mej in i filmen (som jag faktiskt redan sett ett antal gånger), och umgås med Joel. Men jag ska försöka komma med några roliga inlägg imorgon istället, och hoppas på att mobil vill vara med på mobil-bloggning. Det är roligare då, enklarare med bilder osv... Jag är ju inte så mycket för tålamod, och det tar ju tid att lägga över bilderna från mobilen till datan. ;D

God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0