Att vänta...

Jag hatar att vänta...
 Jag var tvungen att ta mej hem från dagis en timme tidigare idag, så dagen blev kort, på endast en timme. Leon är ju tvungen att sova (vilket han gör nu) innan begravningen, och sen måste han ju äta innan vi åker också...
Så nu sitter jag här, och väntar. Jag ska väl äta snart, men vill inte slänga i mej något för tidigt på dagen. Jag sysselsätter mej med min hemma träning och datan så länge.

Att ge utlopp för sina känslor.
 Igår kväll när jag skulle sova så kände jag att jag ville tala om för en del människor i min närhet att dom betyder mycket för mej och att jag är lycklig som har dom vid min sida. Så jag satte igång att skriva personliga sms till några av mina vänner och skrev precis vad jag känner för dom. Man vill ju säga det innan det är försent liksom, och det man ju aldrig när det är...

Jag är en känslig människa och har lätt för att gråta och visa vad jag egentligen känner, iaf för det mesta.
'Har ni svårt för att uttrycka känslor?


Kommentarer
Postat av: angelica

jag kan börja gråta för absolut INGENTING..så jag har verkligen inte svårt att visa det:)

2010-01-15 @ 11:07:04
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/
Postat av: carolina

Blev jätte glad igår när du skrev som du gjorde emelie =)

2010-01-15 @ 11:20:48
Postat av: lina

tack för det du skrev emelie. de där har jag sparat så jag kan läsa de när jag känner mej svag=) älskar dej jätte mycket gumman puss

2010-01-15 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0