Barnkalas.

Precis hemkommen från Joels brors familj.
 Leon sover, och vi ska bänka oss framför "in to the blue" som går på 6:an klockan 9. Om jag minns rätt så är det en grym film! :)
På kalaset fick vi jätte god mat och jätte god tårta. Joline gillade presenten som vi hade med oss jätte mycket, hon hade knappt tid att äta. ;D Jag hade jätte trevligt och knäppte några kort på Leon och Zion (Joels systers barn) när dom lekte.

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering.
 Men jag har haft rätt mycket nu. Måste söka jobb, fixa massa andra saker, hinna med städning, matlagning och en sjuk och mammig Leon. Sen vill jag ju ägna kvällarna åt Joel eftersom att han jobbar på dagarna. Men det blir väl bättre snart förhopppningsvis. ;D

Jag har försökt mobilblogga tidigare, men det vill bara ibland, och idag har det inte velat alls...
Hej så länge.


(Bilder kommer sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0