Barnledig.nu



Jag vet precis vad jag ska göra nu...
 Jag ska börja med att använda min barnlediga tid till en låååång dusch utan stress och utan att bli avbryten av Leon. :) Det ska bli hur skönt som helst!
Sen ska jag sminka mej hur länge som helst, och försöka göra något fint med mitt hår. Bara bry mej om mej själv!

Musik.
 Jag älskar musik! Jag har ingen speciell musiksmak, jag gillar alla låtar som är bra. Och det kan vara allt från WP till hiphop. En konstig blandning, men olika musik väcker olika känslor och påminner om olika saker. :) Just nu lyssnar jag på Karl Wolf-Africa.

 

Jag ska försöka mobilblogga resten av dagen, för jag kommer INTE at sitta här hemma framför datan mer idag. Så håll tummarna på att det mobila internet vill vara med idag. :)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Hej,

Du har blivit nominerad till min bloggtävling. Se till att berätta för alla dina vänner om detta. Lycka till att komma i finalen.

/ Hallonmamma

2010-01-30 @ 13:49:44
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0