Blogg torka.

Jag har haft fullt upp hela dagen.
 Efter dagis så gick jag och Moa, med barn såklart, till köpis, mötte upp Joel, åt lite, sen gick vi runt och kikade lite.  Joel åkte till jobbet, så han slapp vara med å våran shopping runda iaf. ;D Införskaffade mej lite behövliga saker, som t.ex pyjamas till Leon, och lite annat smått och gott.

Efter köpis.
 Vi tog en promenad hem också, inte för att det är långt men... Moa och Elwin följde med hem, vi åt mackor och snackade lite skit. Jag sprang ju även upp och ner till tvättstugan. Och Ida kom förbi och hälsade på, det var mycket trevligt!
Precis innan det var dags att lägga Leon kom även Danne förbi, med skotern. Han kom in på lite kaffe och snackade lite skit han också. Danne kommer alltid utan förvaning, så man blir lika paff varje gång. ;D
 Moa gick för ett tag sen, och i samma veva kom Lina, vi ska kolla på film och mysa i soffan. "My sisters keeper" blir det, så det är väl bäst att tvätta bort sminket innan.

Nu ska jag vara social här, men jag slänger in ett inlägg senare, med någon rolig bild från dagen.
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Usch, den filmen är så hemsk..

2010-01-20 @ 20:38:41
URL: http://michaelaolovsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Påminn Lina att lämna kvar filmen så jag kan kolla på den någon dag :)

2010-01-20 @ 21:44:56
URL: http://lisaloof.blogg.se/
Postat av: Tezz

Gjorde oxå en runda på köpis idag och hittade en del kul, gardiner, lampor o lite sånt. Roligt att få shoppa lite :)

2010-01-20 @ 23:26:06
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0