Bröllop.



Jag har precis kollat på en program om bröllop på tvn.

 Där gifte dom sej utan deras familjers vetskap, och utan gätser... Med andra ord hade dom bröllop i sin ensamhet. Många väljer att gifta sej på det här sättet, och vill man ha ett litet bröllop så är det klart att man ska ha det så...
Men jag skulle inte alls vilja ha det så... Jag har en bild i huvudet precis hur jag vill att mitt bröllop ska se ut. Det ska var stort, med många gäster. Jag vill att alla mina nära och kära ska vara med, så att de kan dela min lycka med mej. Det ska vara perfekt, med världens finaste klänning, massa blommor, massa folk, och god mat.

Vill ni gifta er, och hur vill ni att era bröllop ska se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0