Dagis.

Leon skulle ha haft sin första dag på dagis idag...
 Men eftersom att han spytt även i natt så fick vi stanna hemma. Men imorgon, då jäklar! :) Det ska bli skit kul att se honom utväcklas på ett annat sett än tidigare. Dagis gör så mycket just med den sociala biten... jag ser fram emot det!

Åka runt...
 Så idag har vi vart på massa annat istället. Vi har vart och tagit ut Joels mamma och pappas hund, vart på siba, stadium, och vi har även ätit på donken, vilket INTE behövdes igentligen! Men roligt hade jag. :) Sen hämtade vi syrran och Maria när dom slutade skolan, och nu har vi nyss kommit hem. Jag vet inte alls vad det blir mer idag, men jag gissar på att det blir rätt lugnt. Och Marcus kanske skulle hälsa på när han slutatde. :)

 

Hej så länge. :)


Stora killen min, som börjar på dagis imorgon. :)

Jag vet att jag lägger ut samma bilder hela tiden, det ska det bli ändring på. Kameran får följa med till dagis imorgon också, så nu har ni något att se fram emot. ;D


Kommentarer
Postat av: Sonia

Om de är magsjuka han haft så ska de gå minst 48 timmar sen sista symtomet så som kräkning och diarré pga smittorisken. Den regeln gäller på dom flesta förskolor, men du kan ju alltid höra med den ni har. :)

2010-01-11 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0