Dålig sömn...

Inatt kunde jag inte somna...
 Det var helt omöjligt! Jag vred och vände på mej i timmar, jag gick upp och kissade, skrev till saker på handlingslistan och övervägde till och med att gå upp och rita!
Som tur är så har ju Leon bjudit på sovmorgon länge nu, så jag är rätt utvilad ändå. :)

Välkommen tillbaka bror.
 Självklart! Det är ju idag Peter muckar, så nu är han på väg hemmåt, och förhoppningsis får man kanske se honom lite senare idag. Annars så ska vi ju på middag hos farmor och farfar imorgon. :)

Jag vet inte...
 Jag har inte bestämt mej vad jag ska göra idag riktigt än. Eftersom att jag inte gick upp när jag skulle så har jag ju vart tvungen att stryka en del från listan. Men köpis och handla blir det iaf, sen ska maten vara klar här hemma klockan 4. :)

Vi får se hur det blir.
Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0