Du, jag och Dupree.

Film på hög nivå nu.
 Den är kanske hur bra som helst! Och ännu bättre med världens bästa sällskap. ;D  Vi har myst i soffan sen jag la Leon. Man uppskattar verkligen sin egentid, när Leon sover för natten kan man göra precis vad man vill. Det behövs verkligen!

Dagens äventyr...
 Efter matlagning, städning, diskning och allt annat som skulle göras så åkte vi hem till Joels syster och hälade på. Hon skulle klippa Joel, och det gjorde hon. :)
Hon har även 4 barn, och den minsta är bara någon månad mindre än Leon, och hur söt som helst! :) Hur som helst så hade jag jätte trevligt, men sen fick vi bråttom hem för att lägga Leon. Och nu tror jag faktiskt att rutinerna börjar återta igen. Han slocknade på en gång!
 Ida och Maja var förbi här tidigare idag också, dom lämnade en massa leksaker till Leon, och det blev han jätte glad över, så det tackar vi för! :)

Imorgon blir det mycket igen... Först dagis, sen begravning, så det blir nog lite dåligt med uppdatering då också. Fast jag hinner nog slänga in ett inlägg efter dagis och senare på kvällen.

God natt!


Jag och Joel. ♥
Och på lördag blir det nog en tripp till med skotern om mamma vill vara barnvakt. Och då blir det till att grilla korv också. Mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0