En bra dag!

Pigg och glad.
 Jag ska börja med att säga att jag blev possitivt överaskad när jag såg att "någon" kikat in och läst lite, och dessutom lämnat en kommentar, jätte kul! :)
Sen så är man ju pigg och utvilad idag, Leon sover ju så länge nu så man har ju sovit en hel del dom senaste dygnen. Han har fått i sej en massa mer vätskeersättning som han fortfarande inte spytt upp, så det är ju possitivt! Jag hoppas bara på att det inte vänder senare idag också...
 Nu håller jag på och storstädar, magsjukan ska bort och sen blir det en promenad i friskluften! Härligt! :) Vi hoppas ju även på en tvätttid på eftermiddagen, Leon har nästan inga kläder kvar, som inte är nerspydda. Men i det här huset är det ju nästan omöjligt att få en tvättid...

Nu måste jag sätta fart!
 Napparna står och kokar på spisen, lika med vätskeersättningen och plus att jag har fullt upp med att damma och torka skåpluckor... Sen väntar dammsugaren och golvmoppen.

Hörs senare!
hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0