En massa snö...

Idag blir det skoter.
 Det har kommit bra mycket snö nu, så idag blir det skoter, korvgrillning och säkert en massa annat tok. Mamma har lovat att ta Leon nån timme så att jag får komma ut med pojkarna och åka lite skoter jag också. ;D
Men dom är redan ute och åker, mej skulle dom hämta upp lite senare när mamma tagit Leon. :)

Nätterna...
 Leon har börjat sovit jätte bra nu. Jag lägger honom 7 och han vaknar runt 8 halv 9 dagen efter. Jag är super nöjd! Bortsett från att han vaknade till några gånger av att han hostade så mycket att han spydde, så har sovit kanon även inatt. Min duktiga kille, så liten och betyder så mycket! ♥

 

Hej då allihopa, everybody! ;D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0