Ensam...

Att vara ensam en fredagskväll är inget att hurra för...
 Leon sover såklart, och jag sitter här samtidigt som jag kokar Leons nappflaskor. Joel har jobbat förmiddag hela den här veckan, och när han gjorde sitt sista pass idag blev han tillfrågad att gå ut inatt också, så han tog självklart det. Han är duktig han!
Jag ska snart slå på en film (vilken vet jag inte än) och bara slappa på soffan med min huvudvärk. Sen blir det sängen direkt...

Barnledig.
 Mamma bad om att få ha Leon imorgon, och hon ville ha honom över natten också. Mamma hämtar honom runt 12 imorgon, och jag har klurat i flera dagar nu på vad jag ska hitta på när hanär med mamma... Jag har fortfarande inte kommit på något. Förslag är mer än välkomna!
 När man planerar att göra något och fixar barnvakt därefter är en sak, men när man blir tillfrågad att vara barnledig så kommer man inte på något alls? Alkohol känns inte det minsta lockande, men jag vill ändå passa på att göra något som jag inte kan göra när han ska sova kl 7. Man kanske skulle passa på att hälsa på någon och stanna längre än vanligt? ;D Haha.

Nej nu ska jag lägga ner det här för idag. God natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0