Fram och tillbaka...

Då har vi vart på barnkliniken en sväng till...
 Och nu har vi hunnit hem, Leon sover och jag ska snart göra Joel lite sällskap. Jag har även lovat honom lite massage, man kan ju hoppas på att få lite tillbaka sen också. Massage skulle inte sitta helt fel för min stela rygg. ;D
Hur som helst så såg Leons prover bra ut, men han har ju börjat få vätskebrist. Men dom behövde fortfarande inte sätta dropp på honom. men blodprov fick han stå ut med även idag, dom tog 2 st rör och kollade sänkan. Jag stod på andra sidan rummet och var svimmfärdig! Jag har blivit så känslig mot blod och är nålrädd, och värre blir det när älsklingen är ledsen...
Nu håller jag tummarna för att det ska bli bra snart, orkaar inte se Leon så här längre!

-20 och snö?
 Hur är det möjligt att det kan snöa fast det är -20 (om inte mer) ute? Nu är det så iaf, och snön tackar vi inte nej till, men lite sol och behagligare kyla skulle inte sitta helt fel. :)

Nej nu blir det soffa, massage och tv.
God natt på er.


Jag saknar dej pappa... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0